مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 03:052023-02-27ورزشي

لیگ برتر والیبال| جنگ ستارگان در آزادی/ پرش سه گام مدعیان برای فینال


مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال که به نوعی تقابل ستارگان تیم های شهداب، پاس، پیکان و هراز محسوب می شود از فردا در سالن آزادی استارت خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال مردان از یکشنبه 30 بهمن ماه آغاز شد و تیم های شهداب یزد و لبنیات هراز آمل پس از انجام دو مسابقه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

تیم های پاس گرگان و پیکان تهران هم پس از سه دیدار برابر حریفان و کسب دو پیروزی موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شدند تا به ترتیب برابر شهداب یزد و لبنیات هراز آمل قرار گیرند.

در مسابقه دور رفت مرحله دوم پلی آف که روز چهارشنبه دهم اسفندماه در سالن فدراسیون والیبال انجام خواهد شد دو تیم شهداب یزد و پاس گرگان از ساعت 15 به مصاف هم می روند.

در دیدارهای دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی زمانی که به میزبانی شهداب یزد برگزار شده سه بر صفر به سود این میزبان پایان یافته و آن هنگام که پاس میزبانی را بر عهده داشته سه بر صفر به سود گرگانی ها به پایان رسیده است.

به این ترتیب دو تیم در مرحله نیمه نهایی به دنبال کسب دومین پیروزی برابر حریف خود و صعود به دیدار فینال هستند.

شهداب یزد که مدافع عنوان قهرمانی است با 19 پیروزی، هفت باخت و 54 امتیاز به عنوان تیم اول جدول رده بندی مقدماتی راهی مرحله بعد شد و  پاس گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| جنگ ستارگان در آزادی/ پرش سه گام مدعیان برای فینال

لیگ برتر والیبال| جنگ ستارگان در آزادی/ پرش سه گام مدعیان برای فینال